۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۶۰۱۰۷۷
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار:

باید کشور را از وابستگی به نفت نجات داد |گام دوم مشحون از امید به آینده است

باید کشور را از وابستگی به نفت نجات داد |گام دوم مشحون از امید به آینده است
نماینده خبرگان با بیان اینکه بیانیه گام دوم مشحون از امید رهبری به کشور و جوانان است، گفت: جمهوری اسلامی وارد خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار در نطق پیش از دستور خود در اجلاس خبرگان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران صادر شده است مشحون از امید است امید به کشور، امید به جوانان و امید به احاد مردم ایران، امید به استقرار حکومت جمهوری اسلامی ایران.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلاب اسلامی ایران به آرمانهایش خیانت نکرد و وارد خودسازی و جامعه پردازی و تمدّن سازی شده است. انقلاب اسلامی ایران، دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و دلیل کینه دشمنان به انقلاب اسلامی ایران همین است که انقلاب توانست دین و دنیای مردم با هم را جمع کند و ترکیبی از جمهوریت و اسلامیت، ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: عواملی که در این بیانیه به ملت ایران امیدی دهد، زیاد است؛ از جمله اینکه توانست با موفق ترین حاکمیت های جهان در جابجایی خدمت و ثروت از مرکز به همه جای کشور و از مناطق مرفه نشین شهرها به طبقات پایین دست بوده است و بالا بردن عیار معنویت و اخلاق یکی از معجزه های انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام بهرامی خوشکار افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عوامل ناامیدی را نیز بیان می کند و بیان می دارد که باید از آنها دوری کنیم. اگر حکومت با شعور معنوی و وجدان اخلاقی مردم همراهی نکند، ناامیدی می آورد. همچنین رویگردانی مسؤولین از آرمانها و شکافهای عمیق طبقاتی و بیکاری جوانان و فقر درآمدی طبقات ضعیف، ناامیدی می آورد.

وی در پایان تأکید کرد: در هر صورت باید از اقتصاد ضعیف پرهیز کرد و وابستگی کشور را از نفت نجات داد و جوانان را از رهزنان فکر و عقیده دور نمود./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات